מפגש בין ראשי ישיבת תות"ל המרכזית לרב הראשי לישראל

במהלך ביקורו של הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו בעיר ניו יורק, נפגש עם ראשי הישיבה הרב שניאור זלמן לבקובסקי והרב שלמה זרחי יחד עם הצוות של ישיבת תות"ל המרכזית – 770 ורבני 'איגוד תלמידי הקבוצה', בערב מיוחד בו שמע הרב על הלימודים והפעילות של התלמידים הלומדים ב-770 והתפעל מאוד.

במהלך ביקורו של הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו בעיר ניו יורק, נפגש עם ראשי הישיבה הרב שניאור זלמן לבקובסקי והרב שלמה זרחי יחד עם הצוות של 'ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש המרכזית – 770', בערב מיוחד בו שמע הרב על הלימודים והפעילות של התלמידים הלומדים ב-770 והתפעל מאוד.

בפגישה, שנערכה בביתו של ר' מאיר בוקצ'ין, מעסקני הישיבה, נוכחו גם רבני "איגוד תלמידי הקבוצה" הרב פנחס צבי מרגליות, הרב חיים מאיר זלמנוב והרב משיח אליאס.

בשנה האחרונה לומדים בישיבה 800 בחורים, מתוכם למעלה מ-450 בחורים המגיעים מארץ הקודש ומגיעים לכאן ללמוד למשך שנה תמימה במסגרת ה"קבוצה" הרב נהנה מאוד והצהיר כי ישתדל לפעול ולעזור למפעל חשוב זה.

במהלך הפגישה שוחחו הרבנים אודות חידושיו של אדמו"ר הזקן במספר מקומות, וכן אודות דברי הרבי מלך המשיח לרב הראשי הרב מרדכי אליהו ז"ל ועל הוראות הרבי לרבנים ומורי הוראה, לתת פסק דין על פי תורה שמשיח צריך לבוא ולהתגלות תיכף ומיד ממש.

בתוך הדברים הוגש לרב 4 ספרים בהם נדפסו חידושי התורה אותם כתבו התלמידים בעת לימודים השנה בישיבה, יחד עם הספר המיוחד "שירו למלך" שיצא לאור לקראת י"א ניסן – יום ההולדת ה-120 של הרבי – עם חידושי תורה מרבני ערים.

דיון ער התעורר אודות הפלפול של הרב הראשי עצמו, הרב דוד לאו שפורסם בספר, העוסק בדיני יוחסין.

אולי יעניין אותך גם:

הרשמה סגורה

ההרשמה לפרוייקט יששכר וזבולון לשנה זו, יפתח אי״ה בסוף חודש תשרי